Thursday 14 November 2013

Sebab apa aku suka letak nama "VEVO" dibelakang ??



"VEVO" merupakan salah satu syarikat music dunia yg terkenal . Di setiap ciptaan Music Video atau nama singkatnya MTV artis artis yg terkenal seperti Justin Bieber & One Direction disupport oleh "VEVO"  .  Ini fakta yg aku dapat daripada "Wikepedia" dan ditranslatekan melalui google translate  tentang "VEVO"  :- VEVO adalah usaha sama muzik video laman web yang dimiliki dan dikendalikan oleh Kumpulan Universal Music, Google, Sony Music Entertainment, dan Abu Dhabi Media.  EMI Rekod berlesen kandungan untuk perkhidmatan sebelum dibeli oleh UMG di 2012.  Ia telah dilancarkan pada 8 Disember 2009.  Video di Vevo adalah berpengaruh besar seluruh youtube ,  dengan Google dan Vevo berkongsi hasil pengiklanan.

Vevo menawarkan video muzik daripada tiga "besar empat" label rekod utama: Kumpulan Universal Music, Sony Music Entertainment dan EMI Records. Warner Music Group pada mulanya dilaporkan mempertimbangkan hosting kandungan pada perkhidmatan,  tetapi membentuk satu pakatan dengan saingan MTV Networks.


Aku cintakan industri music .Lagi satu aku suka akan produk daripada syarikat "Beats Electronic" sebab rekaan headphone dan earphone mereka amat cantik dan bergaya , beri pendengaran yg gempak dan jelas "High Definition" dan ia memberikan kesan pendengaran "Extra sound BASS" memang kalau pasang dekat telinga tak dengar dah apa yg orang bercakap . Itu kelebihan produk "Beats" dan nama syarikat dia dah termasyhur di seluruh dunia . Time bebosan memang lah aku akan selalu dengar lagu pakai original headphone Beats Studio yg perlukan dua battery AA untuk menghasilkan "BASS" yg lebih sedap untuk didengar . Ia juga salah satu faktor bagi mood aku stable balik . Itu sahajalah aku nak kongsikan pada hari ini .Untuk pengetahuan lebih lanjut sila layari laman sesawang ni http://www.beatsbydre.com/ .

No comments:

Post a Comment