Thursday 14 November 2013

Plan aku lepas aku sembuh daripada OCD

Aku bakal dapat motor yg aku idamkan minggu depan iaitu Yamaha LC135 & Myvi warna solid white ♥ . Aku memang suka warna solid white ♥ . Kalau bab makanan , aku selalu tomyam je hehe . Aku bakal jugak dapat Iphone 5S Gold sebelum aku masuk sambung belajar . Buat masa ni aku pakai Samsung Galaxy Mega & Iphone 5 je . Motor tu aku gunakan sebagai kemudahan aku ulang alik daripada Saujana Impian ke Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS) . Senanglah sikit an kalau ada emergency ke apa senang nak balik tak payah susahkan orang lain . Aku akan masuk sambung belajar di KUIS pada intake 2 december dalam bidang diploma Multimedia . Then , aku teringin jugak seorang gadis yg sentiasa memahami dan support aku dari belakang senang cerita nak cari GF yg ikhlas dengan aku . Aku ni tak ada lah rupa , tapi perasaan setia aku amat kuat kalau dia betul betul sayangkan aku . Hehe bosan hidup single . Itu je lah . Siapa je lah kan yg sudi . Haha .

No comments:

Post a Comment