Friday 15 July 2016

Hari Raya Aidil Fitri 2016

Assalamualaikum kepada semua . Alhamdulillah , puasa tahun ini aku dapat puasa penuh . Then penyakit aku makin pulih sejak aku rajin hadir ke surau utk solat tarawih selalu . Hati aku jadi tenang . Fikiran aku tak kacau . Aku makin positif . Alhamdulillah allah dah buka jalan utk aku sembuh . Aku bersyukur sgt pada Allah SWT . Then tiba waktu raya ya allah gembiranya aku . Aku makin positif , aku jadi peramah dan banyak bercakap . Dulu aku tak boleh bercampur ngn org tapi kini dah berubah banyak . Ramai sepupu kata aku ni makin berubah . Alhmdulillah diorg doakan aku berjaya . Pergi je beraya rumah sepupu aku org pertama beri salam . Aku beraya di Penang dan Kedah .
Aku ada gambar sedikit  , aku maafkan apa yg sepupu aku pernah hina aku , sedangkan nabi pun boleh maafakan org apatah aku l.

No comments:

Post a Comment