Friday 15 July 2016

Alhamdulillah kawan kawan masih ingat pada aku !


Salam , aku nak cerita sikit ni . Lepas raya haritu aku ada contact member lama aku di Bandar Tun Hussein Onn through Whatsapp . Alhamdulillah , diorg reply . Antaranya , Haziq Jumasri , Naim Faisal , Bahrain Hasnan , Syazwan Saadon , Fariz , Amzar . Aku jemput Hazia dan Naim datang ke rumah utk beraya . Alhamdulillah diorg masih ingat pada aku
. Kami berbual panjang pasal sambung study di mana apa semua . Then kami pun lepak ramai ramai . Tengok wayang apa semua . Aku baru ada life sbg seorang remaja . Alhamdulillah diorang faham aku macam mana . Aku bersyukur dapat kawan macam diorang . Dulu aku murung je duduk dalam bilik takde kawan apa semua . Alhamdulillah Allah SWT dah kurniakan aku kawan yg baik baik 

No comments:

Post a Comment