Thursday 3 October 2013

Aku terpaksa :(

             Setelah beberapa hari aku berehat di rumah , keadaan aku masih belum mengizinkan aku untuk menyambung pelajaran di International Islamic College . Aku terpaksa menangguhkannya or aku terpaksa quit dulu daripada Internantional Islamic College . Fikiran aku masih dihantui dengan benda benda pelik dan tak masuk logik akal . Kalau aku sambung belajar pun tak guna jugak right sebab aku mesti takleh fokus dalam kelas sewaktu letcurer mengajar . Niat aku memang nak sambung belajar , aku pun ingin berjaya seperti kawan kawan yang lain tapi dengan keadaan aku macam ni memang tak boleh fokus langsung . Aku sebenarnya tak berniat langsung nak menyusahkan mak dan bapak aku or buat diorang sedih but i can't go . Bapak aku ingin membawa aku ke terapi untuk menyembuhkan penyakit ni terlebih dahulu sebelum melanjutkan pengajian dimana mana kolej selepas ini .


2 comments: