Sunday 18 August 2013

Setelah lama tak update blog , kini saya kembali dengan wajah baharu (FADD) !

Assalamualaikum anda semua , setelah beberapa bulan saya telah menghilangkan diri dalam dunia blogger kini saya tampil dengan membawa imej baharu dan bercita cita menjadi seorang yang berjaya dalam dunia dan di akhirat kelak . Selepas mendapat keputusan SPM bulan 3 harituh , perasaan saya begitu sedih dan dalam istilah sekarang DOWN kerana keputusan spm saya begitu hambar . Saya sedar kerana sebelum spm saya tidak belajar dengan betul dan fokus didalam kelas . Selepas itu saya cuba tenangkan diri dan mencuba bukak buku baru , saya mendapat tawaran daripada International Islamic College under UIA :) . Saya ingin belajar bersungguh sungguh dan ingin membuktikan pada kawan kawan , ibu bapa dan masyarakat yang saya ni masih berguna :') 

No comments:

Post a Comment