Tuesday 20 August 2013

Apa maksud CRUSH bagi saya ??

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog saya , terlebih dahulu saya ingin mengucap terima kasih kerana sudi membaca post post di blog saya . Saya ingin berkongsi pendapat saya apa sebenarnya istilah CRUSH bagi saya . Bagi saya crush merupakan SECRET ADMIRE or orang panggil peminat rahsia . Kalau dah nama crush tu mestilah ada rasa jatuh hati right ? tipu lah kalau saje saje nak crush dekat orang tu en . Crush ni selalu stalk aktiviti harian orang yang dia minat tu , dia akan selalu mengharapkan sesuatu yang tak pasti daripada si dia . Tak semestinya kalau dia crush dekat orang tu terus couple . Crush ni selalunya akan care semua pasal awak . Dia risau kalau awak sakit or what happend to you . Selalunya lah kalau fadd crush dekat seseorang tu fadd akan stalk gambar dia , blog dia , twitter dia just nak tau perkembangan semasa dia , mana nak tau kalau dia dah taken karang ada yang jadi orang ketiga .

No comments:

Post a Comment